قهوه گانودرما دکتر بیز چیست؟

 قهوه گانودرما بیش از 2000 سال است که وجود دارد. قهوه قارچ لینگژی یا ریشی نیز شناخته می شود، خواص درمانی متعددی را نشان می دهد و به همه چیز از خواب بهتر و انرژی بیشتر تا حمایت از کبد کمک می کند. در مقایسه با قهوه معمولی، کافئین کمتری دارد و مواد مغذی بیشتری دارد. فواید سلامتی آن به دلیل قارچ گانودرما لوسیدوم یا قارچ ریشی قرمز است که یکی از مواد اصلی آن است.

قهوه گانودرما چیست؟

این نوشیدنی سالم با عصاره قارچ قرمز و دانه های قهوه بوداده ساخته شده است. گانودرما لوسیدوم، ماده اصلی آن، معمولا در چین باستان به عنوان "قارچ جاودانگی" نامیده می شد. در براکت ها روی درختان رشد می کند و قلیایی ترین غذای روی زمین محسوب می شود. هزاران سال پیش، افراد ثروتمند معتقد بودند که قارچ قرمز کلید جاودانگی است.

برای خرید قهوه گانودرما عمده میتوانید به سایت گانودرما بیز مراجعه کنید.


فواید سلامتی گانودرما لوسیدوم توسط علم تایید شده است. این دارو ممکن است عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشد، خستگی مزمن را از بین ببرد و در برابر سرطان محافظت کند. اکثر مردم از آن به عنوان یک مقوی و محرک طبیعی استفاده می کنند. مطالعات نشان می دهد که ممکن است اضطراب و افسردگی را نیز کاهش دهد.

علاوه بر عصاره قارچ قرمز، این نوشیدنی حاوی قهوه فوری و سایر مواد طبیعی مانند استویا، بادیان یا نعناع است. دستور غذا از تولید کننده ای به سازنده دیگر متفاوت است. اساسا، تمام فواید قهوه به علاوه خواص درمانی قارچ را فراهم می کند.


گانودرما به دلیل محتوای کم کافئین آن بعید است که باعث بی خوابی شود. در واقع، نشان داده شده است که خواب را بهبود می بخشد و اضطراب را از بین می برد. علاوه بر این، نسبت به قهوه معمولی اسیدیته کمتری دارد و برای کسانی که مشکلات گوارشی مانند زخم معده یا IBS دارند، ایده آل است. این نوشیدنی تقریباً نیمی از کافئین یک فنجان جو معمولی را دارد.


خواص درمانی

FDA هیچ اثر دارویی گانودرما لوسیدوم را به رسمیت نمی شناسد. با این حال، هزاران مطالعه فواید سلامتی آن را تایید می کنند. قهوه ای که با عصاره قارچ قرمز درست می شود خواص مشابهی دارد. سرشار از ویتامین C، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است که انرژی پایدار را تامین می کند و دفاع طبیعی بدن شما را تقویت می کند. به دلیل سطوح بالای آنتی اکسیدانی که دارد، با پیری و استرس اکسیداتیو مبارزه می کند.


برخی مطالعات نشان می دهد که قهوه گانودرما نسبت به چای سبز و کاکائو آنتی اکسیدان بیشتری دارد. عصاره قارچ قرمز، ماده اولیه آن، مقادیر زیادی گلوتاتیون را که به عنوان آنتی اکسیدان اصلی نیز شناخته می شود، ارائه می دهد.


این ماده مغذی به سم زدایی کبد و کلیه ها کمک می کند و در عین حال توانایی بدن شما برای دفع سموم را بهبود می بخشد. افرادی که سطح گلوتاتیون پایینی دارند بیشتر در معرض مشکلات قلبی عروقی، بیماری های عصبی، خستگی مزمن و اختلالات ایمنی هستند. علاوه بر این، گلوتاتیون باعث افزایش طول عمر و کاهش پیری می شود.

قهوه گانودرما همچنین حاوی ویتامین C است که منجر به کاهش خطر ابتلا به عفونت های ویروسی می شود. همچنین عملکرد کبد و کلیه را بهبود می بخشد، علائم آسم را تسکین می دهد و مقاومت بدن را در برابر استرس افزایش می دهد. تحقیقات نشان می دهد که سطح قند خون را متعادل می کند و از دیابت محافظت می کند.


عوارض جانبی بالقوه

علیرغم فوایدی که برای سلامتی دارد، این نوشیدنی برای همه مناسب نیست. اگر به محرک ها حساس هستید، قهوه گانودرما ممکن است بهترین انتخاب نباشد. ممکن است لرزش، ضربان قلب سریع و مشکلات خواب را تجربه کنید. از آنجایی که این نوشیدنی پاسخ ایمنی را تحریک می کند، مصرف آن برای کسانی که دارای سیستم ایمنی بیش فعال هستند توصیه نمی شود.


اکثر مطالعات نشان می دهد که قهوه گانودرما در صورت مصرف در دوزهای متوسط ​​بی خطر است. فقط مطمئن شوید که به قارچ حساسیت ندارید. همچنین توجه داشته باشید که قارچ گانودرما لوسیدوم و سایر قارچ های دارویی ممکن است در لخته شدن خون اختلال ایجاد کنند.

قهوه گانودرما در اصفهان

برای خرید قهوه گانودرما در اصفهان میتوانید به نمایندگان دکتر بیز مثل سایت گانودرما بیز مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خواص گانودرما برای دیابت: راهکار طبیعی در مدیریت قند خون