قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

قهوه لاته چیست؟

قهوه لاته دکتر بیز یا کافه لاته همانطور که از نام آن مشخص است، نوشیدنی گرمی بر پایه قهوه می باشد. خاستگاه این نوشیدنی دلچسب، اروپا می باشد و هنوز هم از نوشیدنی های مورد توجه و علاقه افراد می باشد. این نوع قهوه از ترکیب قهوه و شیر با میزان مشخصی تهیه می شود. در قهوه لاته از نسبت 30 به 180 قهوه اسپرسو و شیر استفاده می شود. یعنی 30 میل قهوه اسپرسو و 180 میل شیر در آن استفاده می شود. همچنین فوم شیری که برای آن استفاده می شود از میزان صفر تا 5 میل می باشد که بسته به سفارش فرد تعیین می شود. شیری که در قهوه لاته مورد استفاده قرار می گیرد شیر بخار داده شده است و فوم مورد استفاده بسیار مهم می باشد و در طعم دهی به این قهوه نقش اساسی را بازی می کند.

خواص قارچ گانودرما چیست؟


اما چرا این چنین مورد توجه واقع شده است؟ از جمله خواصی که برای قهوه لاته قارچ گانودرما این نوع قارچ درمانگر می توان بیان کرد این است که این قارچ در سلامت قلب و عروق بسیار موثر می باشد و جریان خون را بهبود می دهد و اکسیژن رسانی به بافت ها را موجب می شود. همچین باعث کاهش فشار خون می شود. این قارچ برای گوارش و پاکسازی کبد و جلوگیری و درمان کبد چرب و بیماری های مربوط به کبد بسیار موثر می باشد. این گیاه قابلیت دفع سموم از بدن را دارد و بیماری های کلیوی را نیز بهبود می بخشد. اگر شما دچار آلرژی باشید با مصرف این قارچ می توانید درمان شوید. وجود آنتی اکسیدان موجود در گانودرما باعث می شود که خاصیت ضد سرطانی نیز داشته باشد. مصرف این نوع قارچ باعث بازسازی سلول های پوستی و جوان سازی و شاداب شدن پوست و موی فرد می شود. به همین خاطر است که به این گیاه، گیاه جان افزار و اکسیر جوانی نیز گفته می شود.
روز خود را با یک قهوه لاته گانودرما آغاز کنید. باکیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا در ترکیب با گانودرما همراه با خامه و شکر (درصورت تمایل) شما را به یک لاته خامه ای دعوت می کند و می تواند انرژی شما را برای یک روز پر فعالیت تامین نمایند.

ویژگی های قهوه لاته گانودرما:


-  طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز 
-  بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه 
-  حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم ارگانیک
ویژگی های قهوه لاته گانودرما :
–  طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز
–  بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه
–  حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم ارگانیک

طریقه مصرف:

با اضافه نمودن بسته حاوی محصول به آب جوش طعم های مختلف را تجربه کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خواص گانودرما برای دیابت: راهکار طبیعی در مدیریت قند خون